goodis :)

hej hopp här sitter jag och äter godis! :D
I onsdags red jag först ett ordentligt dressyrpass på fidde. Han var lite busig och pigg men skötte sig ändå bra! så jag är nöjd med honom :) Vi tränade på skänkelvikning, bogen in, övergångar och lite galloparbete ;)
Sen red jag Danilo, också dressyr.
Vi tränade på att han ska ta mera stöd på vänstertygeln i högervarvet/yttertygeln. det gick helt okej :)

Igår hoppade jag lite med Danilo och det gick bra! vi travhoppade några gånger som lite ryggträning ;)

Idag red jag ut en liten sväng på Danilo! :D imorgon blire rida både fidde och danilo <3!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!