de närmsta dagarna....

...har jag inte hunnit blogga men såhär har lite av min vecka sett ut:

Fredag: Rix FM festival tillsammans med Alisson :) Riktigt bra faktiskt! Vi såg bland annat; Olly murs, Ulrik munter, Molly Sanden, mfl! :D

Lördag: Efter jag åkte hem från Alice, klätt om till stallkläder så cyklade jag upp till stallet och red Danilo ut en sväng. Bara en lång skritttur!! :D mysigt faktiskt ;) Sen ska julia o jag ta hand om Fidde nästan hela veckan också. :) Så han fick också rida ut en liten sväng.
Söndag: Uteritt på Danilo själv med galoppträning. Han har börjat göra riktigt fina byten nu! :D Sen red jag ut på fidde med pirelli och julia. det gick bra! :)
Måndag: Skola...sen stallet! :D Dressyr i ridhuset fick det bli för Danilo. Gick väl helt okej, han var bara lite överpigg ;O Julia red dressyr på fidde och ut med pirelli :)
Idag, tisdag: Skola, Snart stallet! :) Sen får jag se vad Danilo ska få hitta på idag... men nu ska jag äta en mums mums!!! ;)
Puss fia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!