Dressyren :)

Nu är jag hemma från stallet :)
ajusste om dressyren nu då :D

Sonette får guldstjärna när man lastar henne säger jag bara!
Vilken liten tuff ponny asså xD
Lasta ur är hon också bäst på! ;))
Sisst vi körde henne var i vintras.

Hon var faktiskt lugn när hon kom ut, bara ganska nyfiken på alla hästar (och GETTER...!) ;P
Men hon var duktig.

Först ledde vi runt henne lite sen sadlade jag, gick ner till sandbanan och skrittade fram lite.
Ganska okoncentrerad men men vad ska man göra liksom..
Lite jobbig på framridningen var hon och så var hon skiiträdd för ena sidan av sandbanan så det var ju bara att hålla sig på den andra sidan.. :)

I ridhuset var hon faktiskt inte rädd för lektaren!! ;D
Lite spänd men det fick jag faktiskt räkna med.
VI SATTE BÅDA GALOPPERNA!!!
wiiieeee :D
Så jag är jättenöjd :)

57,45 skrapade vi iaf ihop <3
ett tag låg vi trea men när jag låg fyra så fick vi veta att L:B-klassen var också med :$
Så vi kom precis utanför placering men jag är nöjd! :)

Nästa gång får ni passa er! ;)
Here we gooo again ..<3


Bilder:



hahahah















Puss fia <3


Kommentarer
Postat av: Annelie

Sonette & du var jätteduktiga!!!

Tänk att hon aldrig varit ute o visat upp sig förut, och så gick det så bra:) Duktig att lasta var hon också (till skillnad från vissa andra :o)

Du har fostrat henne bra:) KRAM

2011-11-16 @ 09:20:41
Postat av: mes

grattis fia! Kul att det gick så bra, riktigt duktig liten flicka du har haha

Bilderna var jätte fina! Det syns verkligen att du har jobbat med henne och att ni har kommit någon stans med träningen. Fortsätt så och ni kommer gå långt!:)

2011-11-28 @ 16:46:37
URL: http://fridalindersson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!